При мен - това си е моето място...

неделя, 14 декември 2008 г.

Клетва

Когато нищо друго няма
във този свят, разполовен
на истин и на измама,
невярваща, ти вярвай в мен.
Дори когато те излъжа
невъзмутим или смутен,
заклевам те и ти си длъжна,
презирай ме, но вярвай в мен.
Дори когато ни разделя
безсънна нощ и нервен ден
във понеделник и в неделя
ти непременно вярвай в мен.
Не в здравите ни златни обръчи,
в хербария ни изсушен
с реликвите на прашна обич,
не в спомена, а вярвай в мен.
Защото в битката неравна,
която водим сякаш век,
със теб сме станали отдавна
един живот, един човек.

Остатъка от статията тук

Няма коментари:

Истината за нещата ...

Когато крилата са уморени, когато мeчтите не са покорени, когато слънцето в тебе залязва и усмивка не се забелязва. Когато ръцете останат празни, а стъпките са били напразни, когато огънят стане жарава, когато живота на смърт става. Тогава и само тогава разбираш, че в живота, любовта си заслужава..

Моят списък с блогове