При мен - това си е моето място...

петък, 26 декември 2008 г.

Коледно пожелание


Искам... Да съм по-слаба, по- красива, по-богата, с по-готин мъж и кола... Сигурно не веднъж и ти си си мислела това. Но то не е сериозно пожелание! Това, за което трябва да се помолим в навечерието на Рождество Христово, трябва да звучи така: Искам да съм здрава. За да мога да работя това, което ми харесва. Да намеря човека, с когото да изживея остатъка от живота си. Искам да запазя душата си. Да съхраня сърцето си. Да отгледам децата си - здрави и щастливи. Искам Земята да продължи да се върти. Защото ако спре, ние всички ще изчезнем. Включително бизнесът, и банковите ни сметки и кредити. И световната финансова криза. И Коледа. А аз искам да я има. Защото всичко е възможно. Защото по Коледа стават чудеса. Остатъка от статията тук

Няма коментари:

Истината за нещата ...

Когато крилата са уморени, когато мeчтите не са покорени, когато слънцето в тебе залязва и усмивка не се забелязва. Когато ръцете останат празни, а стъпките са били напразни, когато огънят стане жарава, когато живота на смърт става. Тогава и само тогава разбираш, че в живота, любовта си заслужава..

Моят списък с блогове