При мен - това си е моето място...

понеделник, 24 ноември 2008 г.

Моето истинско - АЗ


От доста време харесвам една песен.
Смятам, че тя в голяма степен характеризира живота ми.
За съжаление не успях да намеря превод на текста, и реших, че най-точно ще е ако сама се опитам да го преведа, така както аз го усещам.
Песента е на великата група ABBA, надявам се да не съм направила много смислови грешки.
Също така се надявам да не са много хората, които се чувстват по същият начин.

Победителят взема всичко


Не ми се говори
За нещата, през които преминахме.
Макар че това ме наранява.
Сега това е история
Аз играх всичките си карти
Ти направи каквото трябваше.
Нямам какво повече да кажа
Нямам повече аса за да играя.

Победителят взема всичко
Загубилият остава безмълвен
Далеч от победата
Това е моята съдба.

Аз бях в твоите прегръдки
Мислех си, че съм част от тях
Изграждаха ми чувства
Строяха ми ограда
Строяха ми дом
Мислех, че ще съм силна там
Но бях глупачка
Играех роля

Господ хвърли заровете
Техният разсъдък е студен като лед
И някой тук долу
Загуби някои скъп
Победителя взе всичко
Загубилият падна
Това е просто и обикновено
Защо трябваше да се оплаквам

Но кажи ми дали тя те целува
Както аз те целувах
Дали чувстваш същото
Когато тя изрича името ти
Някъде дълбоко вътре
Ти трябва да знаеш, че ти липсвам
Но какво мога да кажа
На правилата трябва да се подчиня


Съдията ще реши
Аз ще издържа
Наблюдателт на спектакъла
Винаги стой тихо
Играта се повтаря
Любим или приятел
Големи чувства или малки
Победителят взема всичко


Не искам да говоря

Ако това те натъжава
И разбирам
Ти дойде да стиснеш ръката ми
Извинявам се
Ако това те кара да се чувстваш зле
Виждайки ме така възбудена
Без самочувствие
Но виждаш
Победителят взема всичко
Победителят взема всичко


Няма коментари:

Истината за нещата ...

Когато крилата са уморени, когато мeчтите не са покорени, когато слънцето в тебе залязва и усмивка не се забелязва. Когато ръцете останат празни, а стъпките са били напразни, когато огънят стане жарава, когато живота на смърт става. Тогава и само тогава разбираш, че в живота, любовта си заслужава..

Моят списък с блогове