При мен - това си е моето място...

четвъртък, 25 септември 2008 г.

Изоставена


Винаги съм се питала, кои жени ги изоставят мъжете им?
Грозните?
Ниско интелигентните?
Закръглените?
Срамежливите?
Досадните?
Бърборивите?
Ревнивите?
Така мога да продължа до безкрай с един огромен списък, на прилагателни характеризиращи различните хора.
Това, че няма човек с човек, за които да кажеш, че са напълно еднакви, е вярно.
И добре, че е така, защото щяхме да приличаме на клонинги, и да има само няколко типа хора. Много скучно по мое лично мнение.
Но идеята ми беше за изоставените жени.
Всяка една от нас в етап от живота си е била "изритана" от живота на любимият мъж.
Някой махат с ръка и продължават.
Други не го приемат толкова лесно.
Но съм сигурна, че всяка една от нас е проливала сълзи за някой мъж.
Преди няколко дена станах свидетел на една доста често срещана сцена, поне в дамският живот.
Реших да посетя църквата "Св Георги" в центъра на София.
Когато пристъпих в центъра на храма, забелязах една доста колоритна млада дама.
Определено хващаше окото, ако мога така да се изразя. Малко в стил "фолк дива", която ръсеше сълзи на поразия.
До нея стоеше приятелката й , която нареждаше - "остави го той губи, не знае какво прави..." и до болка познатата тирада за успокояване на изоставена жена.
Естествено без голям ефект.
И аз съм го чувала това, не че ми е помагало, но понякога е по-добре да ти кажат, че всичко ще се оправи с времето, от колкото да си мълчат.
Та се замислих, над това, защо такова хубаво момиче и то от тези, които са идеал на днешното поколение мъже, е изоставено.
Винаги съм си мислила, че красивите жени, са постоянно обградени от мъже и никога не остават сами.
Свикнала съм, че срамежливите жени не се харесват на мъжете, просто защото не успяват да влезнат в техният стил на говорене.
Закръглените, ами те от времето на Рубенс не са на мода и винаги са били пренебрегвани от мъжката част на населението, но пък мъжете избягват жени с богато чувство на хумор и доста висок интелект. Ами нормално, като не си най-модерната в училище ще обърнеш внимание на интелекта си, за да можеш да блеснеш ако не с телесни форми, то поне с интелект.
Или поне аз си мисля така, от личен опит.
За ревнивите, ами нито мъжете нито жените обичат да ги стягат с окови и да ги дебнат.
Но красива жена... не знам. И модерна, и слаба...
Е за интелект не съм сигурна.
Та мисълта ми беше, че независимо дали си красива или не, дали си дебела или слаба, умна или ниско интелигентна, ако един мъж е решил да си тръгне от теб, той просто ще го направи.
А направили го, колкото и сълзи да роним, в повечето случай няма да се върне.
Та най-добре е да стиснем зъби и да кажем "СБОГОМ" на тази любов и на този човек.
Може и няколко пъти да го направим.
Дори и да се борим със себе си и да се мъчим да върнем искрата, ами тя трудно се връща.
И няколко пъти да кажем СБОГОМ, все някога идва моментът да е за последно.
Важното е да запазиш вярата в това, че заслужаваш любов, и че все някога ще я намериш.
И аз се надявам на това.
Успех!



Няма коментари:

Истината за нещата ...

Когато крилата са уморени, когато мeчтите не са покорени, когато слънцето в тебе залязва и усмивка не се забелязва. Когато ръцете останат празни, а стъпките са били напразни, когато огънят стане жарава, когато живота на смърт става. Тогава и само тогава разбираш, че в живота, любовта си заслужава..

Моят списък с блогове